Hívj minket: +36 (20) 376-8766  |  Munkanapokon 9:00 – 17:00 között

Ügyfélszolgálat

Telefonszám

+36 20 376-8766

Alap információk

  1. Csomagold be biztonságosan a visszaküldeni kívánt termék(ek)et, rakd be mellé(jük) a dobozba a kitöltött és aláírt visszáru nyomtatványt! Ha nem találod a nyomtatványt, töltsd le 
  2. Válaszd ki a visszaküldés módját: GLS futárszolgálat.

Alap információk

  1. Ha ugyanabban a dobozban küldöd vissza a termék(ek)et, amelyben tőlünk kaptad – távolítsd el a régi címkét a dobozról! Ha nem szeretnél élni az ingyenes visszaküldés lehetőségével, akkor ide tudod feladni a csomagot: 2351. Alsónémedi, GLS Európa utca 2.
  2. Ha egyszerre egynél több terméket szeretnél visszaküldeni, egy dobozban visszaküldheted őket. Ha egynél több csomagot szeretnél visszaküldeni, mindegyikhez külön kódot kell létrehoznod és különálló szállítmányként kell őket feladnod.
  3. Ne felejtsd el, hogy utánvétes csomagot nem tudunk átvenni tőled, ezért arra kérünk, hogy beszedendő összeget semiképpen se írj rá a csomagra!
  4. Attól függően, hogy a rendelés leadásakor melyik fizetési módot választottad, a vételárat oly módon is kapod vissza. Ha készpénzben vagy hagyományos átutalással fizettél a termék(ek)ért, a vételárat a visszáru nyomtatványon feltüntetett bankszámlára utaljuk vissza. Ha PayPalon vagy PayU-n keresztül fizettél, a pénzt elsősorban ezeken a fizetési platformokon keresztül kapod vissza.

 

A terméket hozzá adtad a kívánság listához